duminică, 7 martie 2010

Versuri pentru o piesă de muzică românească

(se poate fredona tare şi lălăi cu vocala din ultima silabă lungită ca de exemplu în: "Întoarce-te la mineeee")

Te iubesc, te doresc, întoarce-te la mine,
că vreu să fiu cu tine, să fim amândoi, noi doi,
doar cu tine, doar noi doi, doar amandoi... (variaţiuni)
Eşti steaua mea, eşti viaţa mea,
nu pot trăi fără tine, eşti visul meu, eşti cerul meu, eşti cerul cu stele,
eşti cerul vieţii,
am să mor fără tine, pentru că doar cu tine trăiesc,
tu mă faci să mă simt viu, tu mă faci să simt că trăiesc,
tu poţi să mă faci să nu mă simt mort,
eşti sensul vieţii mele.
Îmi place părul tău, vreau să îmi bag mâna prin el,
imi plac ochii tăi, vreu să-mi bag degetele prin ei,
să îmi lipesc buzele de pielea ta (sau de părul tău),
cu buze uscate de soare mănânc nisipul de pe plajă, eşti sexy love, nu mai plânge,
hai să ne iubim în mare.
Să plecăm departe, hai cu mine, ia-mă de mână, ţine-mă bine să nu cad,
o să fie bine.

Pe obraz lacrimi îmi curg,
unde eşti, unde te-ai ascuns, unde te-ai tuns, să plecăm în club.
Mişcă-te cum ştii mai bine.
Să fim din nou copii (sau bărbaţi sau femei),
daca-i ştii cât plâng şi te aştept, sună-mă, mă doare inima în piept şi mă doare sufletul,
doar pentru tine, de ce nu m-ai sunat?... Dă-mi un bip sau un sms, dă-mi un răspuns.

Te aştept să vii, nu pleca, eşti tot ce am mai scump pe lume,
du-te, pleacă, nu mai vreau să fiu cu tine!
Fără tine îmi plânge inima, imi saltă inima când te întorci la mine.
Dacă n-ai fi tu nici eu n-aş exista, adică nu ne-am fi născut,
tu nu ştii să iubeşti, lasă-mă, eu trebuie să dansez.
Dacă pleci mi se rupe inima şi sufletul şi îmi curg ochii şi mă doare ficatul,
sunt tare, o să supravieţuiesc şi o să mor fără tine (am mai zis), o să mor...după tine.

Când te văd inima îmi plânge, eşti aşa frumoasă, ce cauţi cu el?
E mai bun decât mine? E frumos şi el.
Eşti mireasa vieţii mele, hai să-ţi dau un inel.
Vreau să fiu cu tine şi cu el.

Te iubesc, te iubesc, te iubesc,
te urăsc, te urăsc te urăsc!
Eşti apetisantă, eşti apetisantă, eşti apetisantă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu